dilluns, 18 de maig del 2015

CONFIANÇA SOLIDÀRIA

El cap de setmana passat vaig anar a comprar al super com faig molts dissabtes. A l'entrada del super (per qui li pugui interessar és el supermercat Jespac del carrer Mallorca, 187 de Barcelona, entre els carrers de Muntaner i Aribau) hi havia un parell de voluntàries que estaven a allà com molts caps de setmana. La seva feina és informar a la gent que va a comprar de que estan a allà per recollir menjar per a la gent que ho necessita, així doncs, la gent que, vol o pot col·laborar, pot comprar alguna cosa i donar-ho a la sortida. 
La veritat és que jo ja coneixia aquesta associació, ja què hi són molts caps de setmana, però aquest cop, mentre comprava, vaig pensar que a part de fer la meva aportació podria escriure en el blog i així potser, d'alguna manera, també podria ajudar a que algú més coneixes l'existència d'aquesta associació. Així que vaig fer la meva compra i al sortir em vaig posar a parlar amb una de les voluntàries que molt amablement va respondre totes les meves preguntes i em va explicar tot el que feia aquesta Associació.
Aquesta associació es diuen Confiança Solidària, representen un grup de voluntaris i veïns de l'Eixample que recullen aliments per repartir-ho entre la gent que ho necessita.
Parlant amb ella em va explicar que apart de recollir aliments, recullen qualsevol altre cosa que tu ja no necessites i que un altre pot necessitar... Des de roba, llibres, joguines, una estufa, qualsevol cosa que nosaltres llancem perquè ja no fem servir o perquè ja no necessitem  però que encara es pot aprofitar i hi ha qui ho necessita
També tenen un número de compte on es poden fer donacions. Aquest número de compte és el següent: ES16 2100 0842 3802 0068 8709
En aquests moments també estan recollint taps de plàstic per aconseguir una cadira de rodes especial per un nen que la necessita.
Si voleu fer donació de qualsevol cosa, els hi podeu portar a l'Associació, estan al Carrer Borrell, 172 Baixos o bé poder trucar-los per telèfon: 620520324. La voluntària amb la que vaig parlar em va deixar el seu nom i el seu telèfon i em va comentar que si es necessari només cal que els truquem i ells ens ho passaran a buscar, així doncs us deixo una copia del seu fullet informatiu.

(Aquí podeu trobar el nom i el telèfon de la voluntària amb la que vaig estar parlant) 

Gràcies a tot per la vostre atenció i recordeu que: AMB LA TEVA AJUDA, PODREM!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada